GENEL HÜKÜMLER
Garanti ve İade Koşulları

Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

Ürün İade Koşulları
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 15 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden, telefon veya mail yolu ile bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 15 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
Ayrıca;
Tüketici Kanunu’na göre, “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” ürün tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde geçerlidir.
Bu süre içerisinde iade koşullarını sağlamak kaydıyla ücret iadenizi talep edebilir veya farklı bir ürün ile değişim talep edebilirsiniz.
Bu aşamada sizden herhangi bir ücret talep edilmez.
Ürünlerin montajı, kurulması ile ilgili sorun yaşadığınızda veya eksik parça olduğunu düşündüğünüz durumlarda müşteri hizmetlerini arayınız. 0 850 255 22 25
İade etmek istediğiniz ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm içeriği ile birlikte eksiksiz olarak, fiziksel açıdan hiçbir hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.
Ürün orijinal ambalajının zedelenmiş olması durumlarında ürünün tekrar satışa sunulabilir olması koşulu aranır.
İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturasının da mutlaka gönderilmesi gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız şekliyle iade etmeniz gerekmektedir.
Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez.
Kişiye özel üretimi, kesimi veya boyası yapılan ürünler, niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler ve tek kullanımlık ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Ürünün beğenilmemesi veya keyfi iade durumlarında kargo ücreti müşterilere aittir.
İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ nde yer alan “Cayma Hakkı” ve “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır.
Firma adına fatura edilen ürünlerin iadesinde yasa gereği “İade Faturası” şartı aranmaktadır.

KUSURLU ÜRÜNLERİ NASIL İADE EDERİM ?
Siparişleriniz kargo firmasına teslim edilmeden önce kalite kontrol testlerinden geçmektedir.
Sipariş ettiğiniz ürünlerde, üretimden kaynaklanan kusur olması durumunda iadelerinizi, teslim tarihinden itibaren otuz gün içerisinde yapabilirsiniz.
Siparişinizi teslimat anında kontrol ederek teslim almanız gerekmektedir.
Hasarlı ya da eksik olan ürün/ürünleri mutlaka kargo yetkilisine/elemanına HASAR TESPİT TUTANAĞI ile kayıt altına aldırmak müşterilerin sorumluluğundadır.
Hasarlı ürünleri teslim almadan geri iade etmeniz gerekmektedir, kontrol edilmeden teslim alınan hasarlı/eksik sipariş veya ürünlerden firmamız sorumlu tutulamaz.
Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra üretici firmanın yapacağı kontrol sonucunda kullanımdan kaynaklı bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza ödenir veya isteğinize bağlı olarak başka ürünle değiştirilir. Kusurun kullanıcı hatasından kaynaklı olması durumunda üretici firma tarafından belirlenen onarım bedeli ile onarımı yapılır veya fiyat farkı ile yeni ürün gönderimi yapılır.

ÜRÜNLER PAKETTEN EKSİK VEYA HASARLI ÇIKARSA NE YAPMALIYIM ?
Kargo firmasından teslim aldığınız paketi kargo görevlisi eşliğinde açınız.
Herhangi bir eksik veya kusur tespit ettiğinizde kargo görevlisine tutanak tutturabilirsiniz. Bu tutanak ile müşteri hizmetlerimiz yaşanan aksaklığı en kısa sürede çözüme ulaştıracaktır.

İADESİ OLMAYAN ÜRÜNLER NELERDİR ?

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
– Kırtasiye sarf malzemeleri
– Her türlü kozmetik ürünleri
-Kişisel bakım ürünleri
-Her türlü elektronik ürünler
– Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünlerin (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örneğin: kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler) iadesi mümkün değildir.Kurulum yapılmış ürünler; bazı ürünlerde montaj işlemi gerçekleştikten sonra tekrar sökülürken birleşim yerlerinde hasar oluşmaktadır.
Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilir vasfını kaybetmiş ve başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Kurulumu yapılmış mobilyalar, havlupanlar, sıva altı ürünler, küvet ve kabin grupları gibi vb. ürünlerin iadesi mümkün değildir.


Kurulum yapılmış ürünler; bazı ürünlerde montaj işlemi gerçekleştikten sonra tekrar sökülürken birleşim yerlerinde hasar oluşmaktadır.
Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilir vasfını kaybetmiş ve başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Kurulumu yapılmış mobilyalar, havlupanlar, sıva altı ürünler, küvet ve kabin grupları gibi vb. ürünlerin iadesi mümkün değildir.
Duşakabin, banyo dolapları, seramik, cam mozaik, bordür, granit ve dekor gibi ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Bu nedenle sipariş oluştururken ölçünüze dikkat etmeli veya teknik ekibimizden yardım istemelisiniz.
İade için gönderilen ürünler Teknik Servis tarafından iade için uygunluğu incelenir.(Gerek görülmesi durumunda tedarikçi firmaya test edilmesi için gönderilebilir). İadenizin onaylanmasının ardından, ödeme şeklinize göre kesintiler hesaplandıktan sonra iade ürün bedeli aktarılmaktadır. Ortalama ücret iade süresi 14 (ondört) iş günüdür.