Sitemizden alışveriş yapmak için üye olmak zorunda değilsiniz. Üye olmadan da dilediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz. Üye olduğunuz takdirde size özel kampanya ve indirimlerden yararlanma şansı yakalayabilirsiniz. Üye olmak için ana sayfamızdaki “Üye Ol” butonuna tıklamanız yeterli. Üstelik üyeliğimiz ücretsizdir!

Beğendiğiniz ürünü alışveriş sepetinize ekleyin. Satın alma aşamasına gelmeden alışverişe devam edebilirsiniz.

İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra “Alışverişi Tamamla” butonuna tıkladığınızda “Sepetim” ekranına gelirsiniz. Burada “Devam Et” butonuna tıklayıp bir sonraki ekrana geçin.

Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra ödeme ekranına geçin.

Ödeme ekranında kredi kartı bilgilerinizi doğru şekilde girin.

Kredi kartıyla ödeme yapmayacaksanız, bu seçeneğin yanındaki “Havale/EFT” butonuna tıklayın ve açılan ekranda size sunulan bankalardan birini seçip hesap numarasını not edin.

Kredi kartı ya da banka havale bilgilerini doldurduktan sonra “Devam Et” butonuna tıklayıp sipariş onay ekranına geçin.

Eğer taksitlendirme yapacaksanız, sipariş onay ekranındaki taksit seçeneklerinden birini işaretleyin.

Ekranın en altındaki “Siparişi Onayla” butonuna sadece bir defa tıklayıp işlemi onaylayın.

Açılan yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfamızın sağ üst köşesinde göreceğiniz “Siparişlerim” sekmesinden siparişinizle ilgili bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.

“Sepetim” ana sayfamızın sağ üst köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz, sitemizden alışveriş yaparken sıkça kullanacağınız bir ekrandır. Bu ekranda şunları yapabilirsiniz:

Ürün sayfalarında gezerken beğendiklerinizi, ürünlerin çevresinde bulunan “Sepete Ekle” butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.

Seçtiğiniz ürünlerin ve varsa hediyelerinin eklenip eklenmediğini bu ekranda kontrol edebilirsiniz.

Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini belirleyebilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken, sepetteki ürünlerin sağ tarafında bulunan kutucukların içine istediğiniz miktarı girmek ve “Güncelle” butonuna tıklamak.

Alışveriş sırasında almaktan vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, o ürünü seçerek “Sil” kutucuğu yardımıyla işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişlerinizin KDV dahil toplam fiyatını bu ekranda görebilirsiniz.

 

Banyocu.com.tr’den verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır ve ödeme işlemleriniz de sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.

Her sipariş, faturasıyla birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse kargo yetkilisine fatura talebinizi tekrar iletin. Talep ettiğiniz halde size teslim edilmeyen faturalarınız için tutanak hazırlatın ve bu konuda bizi bilgilendirin. Böylece, en kısa zamanda faturanızın aslı ya da “aslı gibidir” kaşeli bir kopyasını adresinize gönderebiliriz.

Taşeron firma ile gelen kargolarınızda ise faturanız adresinize en kısa süre içerisinde gönderilecektir.

Faturalarınız e-fatura / e-arşiv ile de e-mail adresinize gönderilmektedir.

Satın aldığınız ürün paketi içerisinde herhangi bir parçanın eksik olması durumunda bize [email protected] adresinden başvuruda bulunmanızı rica ederiz. Bildiriminiz doğrultusunda, eksik parça üretici firmadan talep edilerek, olabilecek en kısa süre içinde teslimat adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.

Öncelikle size ulaşan faturadaki ürünler ile paket içindeki ürünleri kontrol ediniz. Kontrolleriniz sonrasında size eksik bir ürün ulaştı ise; bize [email protected] adresinden başvuruda bulunmanızı rica ederiz. Gerekli incelemeler tarafımızdan hızlıca yapılacak ve eksik ürün tarafınıza gönderilecektir.

Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse ana sayfamızdaki “Hesabım”/”Siparişlerim” sekmesinden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol edin.
Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen bizi e-posta yoluyla bilgilendirin. İşlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilecek ve ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.

Banyocu.com.tr’ den yaptığınız alışverişlerde, kredi kartı güvenliğinizi sağlamak için banka onayına ihtiyacımız var. Onay süreci şu şekilde işler:
Kredi kartları güvenlik birimi, gerek duyduğunda bankada kayıtlı kişisel bilgilerinizde yer alan sabit telefon numaralarından size ulaşarak sipariş onayı alır ve bize iletir.
Sipariş onayı sistemimizde göründüğünde, siparişiniz hemen hazırlanır ve kargoya teslim edilir.
Siparişiniz 2 günü aşan sürede onay alamamışsa; bankanız, kendi sistemlerinde kayıtlı bulunan sabit telefon numaralarından sizi aramış; fakat ulaşamamış demektir.
Bu durumda, bankanızı arayarak kişisel bilgilerinizi güncellemenizi ve kredi kartı güvenlik birimine size en kısa sürede ulaşabilecekleri sabit bir telefon numarası vermenizi öneririz.
Kişisel bilgilerinizi güncelledikten sonra siparişiniz sistemimizde görünecek ve teslimat için hazırlanacaktır. Aksi takdirde siparişiniz iptal edilecektir.

Ödeme seçeneklerini sipariş oluşturma aşamasında sadece siz belirleyebilirsiniz. Verdiğiniz siparişle ilgili ödeme seçeneğine sonradan müdahale etmemiz mümkün değildir. Bu nedenle siparişiniz onaylanmadan önce, işaretlemiş olduğunuz ödeme şeklini kontrol edin. Taksit seçeneği belirlenmemiş olan siparişleriniz peşin ödeme olarak kabul edilir ve daha sonradan taksitli ödemeye dönüştürülemez. 

Taksit uygulanmamış siparişinizin ödemesini taksitli olarak yapmak için müşteri hizmetlerimizle irtibata geçebilirsiniz. Bu durumda siparişinizi tekrar oluşturmanız ve taksitli ödeme ile tekrar ödeme yapmanız gerekir. Bu ödemenin onaylanmasının ardından bir önceki ödemeniz kredi kartınıza iade edilecektir.

Banyocu.com.tr ya da bankanız, gerekli gördüğü durumlarda sipariş onayı için sistemde kayıtlı olan telefon numarasından kredi kartı sahibine ulaşmaya çalışır.
Böyle bir durumda, telefon numarasına ulaşılamazsa kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak için sipariş iptal edilebilir. Sipariş iptaliyle ilgili bilgiler, sipariş sahibinin üyeliği sırasında kayda alınan e-posta adresine gönderilir. Siparişlerinizin banka tarafından onaylanabilmesi için, bankanızda ve sitemizde kayıtlı kişisel bilgilerinizi güncellemeyi unutmayın!

Evet, tüm ürünlerimizin sitemizde yayınlanan fiyatları KDV (Katma Değer Vergisi) tutarı eklenmiş fiyatlardır.  Sitemizde KDV’siz ürün satışı gerçekleşmemektedir.

Banyocu.com.tr müşterilerine en avantajlı kredi kartı taksit kampanyalarını sunmayı görev bilir. Ürün sayfalarında Ödeme Seçenekleri sekmesinde ve satın alma işleminizin ikinci aşamasında yer alan “Ödeme Seçenekleri” sekmesinde “Kredi Kartı” linkinin altında, kredi kartınıza göre taksitli alışveriş seçeneklerini bulabilirsiniz.

Tabi ki… Ödeme bilgileri ekranında Banka Havalesini seçmeniz durumunda, siparişinizin gecikmemesi için, Havale/EFT işlemlerinde açıklama bölümüne sipariş numaranızı girmeniz gereklidir. Sipariş numaranızı “Sipariş Onayı” sayfasında görebilirsiniz. Açıklama bölümüne sipariş numaranızı eksiksiz girdiğiniz takdirde, havalenizin takibi daha kolay yapılacaktır. EFT yaparken alıcı olarak S********* M*** S******* belirtilmelidir.

Sistemimiz siparişinizde yer alan ürünlerden stokta olan ve hemen yola çıkabilecek olan ürünü sizin için parçalı olarak kargoya verebilir. Tedarik bekleyen ürünler ise size belirtilen süre içinde tedarik edilerek size ulaştırılmak üzere yola çıkar.

Sipariş ettiğiniz ürünü ‘Siparişlerim’ sayfasından ilgili sipariş numarasını [email protected] adresine iptal için başvuruda bulunan bir e-posta atmanız yeterlidir.

İptalin gerçekleşebilmesi için ürününüz henüz kargoya verilmemiş olması gerekir.

Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir. (Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.)

Ödeme şekli “Havale/EFT” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza paranız 1 (bir) iş günü içinde geri iade edilir.

Sipariş iptalinde ödediğiniz “kargo bedeli” ürün bedeline eklenerek gerekli şartlara uyma durumunda  geri ödenecektir.

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 (ondört) gün içinde Banyocu.com.tr’ ye başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Lütfen iade işlemi için, ürünü Banyocu.com.tr’ye göndermeden önce bizimle iletişime geçerek başvuru kaydında bulunun.

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;
İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
Bütün standart aksesuarları ile hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. Montajı yapılmış ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.
Her türlü kozmetik ürünler, kişisel bakım ürünleri ve kişisel sıhhi ürünler ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir.
Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri için iade faturası düzenlenmelidir.

İade Adresimiz İletişim bölümünde yer almaktadır. Bu adresin dışındaki iade gönderimleri kabul edilmemektedir.

Ürününüz Banyocu.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası kontrol edilecek ve yukarıda belirtilen iade koşulları kapsamında e-posta adresinize iade işlemlerinin onay durumuna ilişkin bilgi gönderilecektir.
İade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 1 (bir) iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.
İadenizin iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün, adresinize ücretsiz kargo ile gönderilecektir.
[*] İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı KDV şeklinde) düzenlenmelidir.

Gönderdiğiniz ürün/ürünler, Banyocu.com.tr tarafından iade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki ödeme tercihiniz doğrultusunda e-posta adresinize gönderilen onay bildiriminden itibaren 1 iş günü de “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.

“Ürün Bedel İadesi” işlemi tamamlandığında kayıtlı olan e-postanıza bilgi mesajı gönderilir.

Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır. (Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.)

Ödeme şekli “Havale/EFT” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN numaralı hesabınıza paranız geri ödenir.

Satın aldığınız ürünlerin sitedeki başka bir ürün ile değişimi maalesef yapılamamaktadır. Mevcut ürününüz için iade süreci ve yeni ürününüz için yeni sipariş süreci izlenmelidir.

Üye olmadan sipariş vermeniz tabi ki mümkündür. Sipariş sayfalarımız üyeliksiz de alışveriş yapabilecek şekilde düzenlenmiştir.

Ürün sayfalarımızda, ürün açıklamaları bölümü yer alır. Bu açıklama alanında ürünleri satın alırken dikkat etmeniz gereken hususlar ve ürünlerin teknik detayları bulunur. Ürünle birlikte almanızı önerdiğimiz ürünler de ürün detay sayfalarında yer alır, ayrıca birçoğunda görsel mevcuttur. Müşteri memnuniyeti adına ürünlerimiz ile ilgili tüm bilgi ve deneyimlerimizi doğru olarak müşterilerimize aktarmak, Banyocu.com.tr’nin temel prensibidir. Ürünlerin montajı ve kullanımı ile ilgili olarak ihtiyaç duyabileceğiz resim, teknik çizim, ürün ebatları, teknik detayları ürün sayfalarımızda bulabilirsiniz.

Seçtiğiniz ürünün stok ve kargoya verilme süreleri sitemizde net olarak belirtilir. Stokta olmayan ürünlerin fabrikadan tedarik süreleri ve yaklaşık geliş süreleri de ürün sayfalarımızda bulunmaktadır. Ürün tedarik süreleri ürün marka ve ürün özelliklerine göre değişmektedir. [email protected] ‘den, 0850 255 22 25 no’lu telefon ve whatsapp hattımızdan, banyocu.com.tr anasayfamızdaki canlı destekten bize ulaşarak ürün gönderimi ve tedarik süreleri hakkında bilgi alabilirsiniz.

Banyocu.com.tr’ den yaptığınız tüm alışverişlerde, aldığınız her ürün yeni ve  orijinaldir. Satışı yapılan ürünlerimiz, ithalat yetkisi bulunan distribütörler aracılığıyla veya direkt olarak üretici firmalardan temin edilmektedir. Her ürünün yetkili servis hizmeti ve garantisi bulunmaktadır. Yetkili servis hizmeti sağlamayan markaların ürünleri sitemizde satılmaz.

Banyocu.com.tr olarak ürün fiyatlandırmasında şeffaf ve tüketici yanlısı bir politika izlemekteyiz, bu nedenle sitemizdeki her üründe rekabetçi ve doğru fiyat sağlamaktayız. Satış hattımızdaki hiç bir ürünün ikinci kalite üretimi bulunmaz. İkinci kalite ürün üretimi yapan markaların satışı sitemizde gerçekleşmez.

Sistemimiz siparişinizde yer alan ürünlerden stokta olan ve hemen yola çıkabilecek olan ürünü sizin için parçalı olarak kargoya verebilir. Tedarik bekleyen ürünler ise size belirtilen süre içinde tedarik edilerek size ulaştırılmak üzere yola çıkar.

Sitemizden verdiğiniz siparişlerinizin teslimat adresini müşteri hizmetlerine e-posta göndererek ya da çağrı merkezimizi arayarak değiştirebilirsiniz.

Sipariş oluşturma aşamasında belirlediğiniz fatura ismi ve adresi değiştirilemez. Bu nedenle siparişinizi onaylama süreci içinde size gösterilen sayfalarda fatura adresinizi kontrol etmeli ve siparişinizi bu şekilde onaylamalısınız.

Ürünleriniz normal şartlar altında, İstanbul içindeki  ve dışındaki adreslerinize  ürün sayfasında bulunan tedarik süresi içerisinde ulaşabilirsiniz. Herhangi bir sorun yaşanırsa, müşteri hizmetleri temsilcilerimize e-posta veya telefon yoluyla ulaşabilirsiniz.

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi yoksa lütfen iletişime geçiniz.
Sitemizde belirtilen ürün tedarik süreci ve kargo ücretleri il, ilçe merkezleri için geçerlidir. İl, ilçe merkezleri ve mobil bölgenin dışında kalan noktalara ürün teslimi yapılamaz.

Banyocu.com.tr online mağamızdan aldığınız ürünler kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize siparişinizle ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilir. Bu bilgilendirme yardımıyla ürün ya da ürünlerinizin kargoya ne zaman teslim edildiğini öğrenebilirsiniz. Ayrıca  “Siparişlerim” sayfasından da bu bilgiye hemen ulaşabilirsiniz.

Mali zorunluluklar nedeniyle her türlü ürünün faturası okunaklı bir biçimde kolinin dış yüzeyinde, içinde yer alan ürünleri belirtecek şekilde sergilenir.

Banyocu’dan verdiğiniz siparişler adresinize teslim edilirken, kargo teslim fişini imzalamadan önce kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçin.
Kurulumu yetkili servislerce yapılacak olan siparişlerinizde kargo paketini açmamanız gerekir. Yetkili servisin kurulumundan sonra bir sorun ortaya çıkarsa, servis raporu hazırlatmanızı ve bize bildirmenizi rica ederiz. Sorununuzu en kısa sürede çözeceğimizden emin olabilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verildiğinde teslimat adresiniz hiçbir değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasının sistemine aktarılır ve gönderi işlemi bu doğrultuda devam eder. Teslimat şubeleri, kargo firması tarafından adresinize bağlı bulunan şubeye çıkarılır. Dolayısıyla ürünün teslimat için hangi şubeye verileceği Banyocu’ya bağlı bir seçim değildir.
Kargonuz eğer yanlış adrese ya da şubeye gönderilmişse, bize e-posta yoluyla bilgi verdiğiniz takdirde kargo firması tarafımızca bilgilendirilir ve yönlendirme işlemleri en kısa sürede yapılır.

Birlikte çalıştığımız kargo firmaları eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonları bulunur. Kargo şubesi kolinizi 3 gün boyunca bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir. Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilir ve teslimatla ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, tedarikçi firmadan alınırken ve kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Dolayısıyla, hiçbir ürünün hasarlı olarak gönderilme olasılığı yoktur. Buna rağmen niteliği itibarıyla hassas ürünlerde, taşıma sırasında düşürülmesi veya kargoya hatalı yüklenmesi nedeniyle hasar oluşabilir.

Böyle bir durumda süreç şöyle işler:

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatın.

Hasar Tespit Tutanağı hazırlanırken kargo görevlisinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat edin. Örneğin; “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.” gibi bir açıklama, ürünün taşınma sırasında zarar görmediği şeklinde yorumlanır ve değişim talebiniz sırasında sorun yaşamanıza neden olur.

Hasarlı gelen ürünle ilgili tam ve doğru kelimelerle tutanak tutması için görevliyi uyarın. “Ürün teslim edildiğinde kontrol edildi ve hasarlı olduğu görüldü.” gibi bir açıklamanın yer aldığı tutanak, ürün iade işleminizi hızlandıracaktır.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü Banyocu’ya gönderdiğinizde ürün değişimi işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir. (Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo firmasıyla geri gönderin.)

“Kargo Tespit Tutanağı” olmadan teslim alınan ürünlerdeki hasardan/deformasyondan Banyocu sorumlu değildir.

Banyocu’da satışa sunulan ürünler, tedarikçi firmalardan orijinal kutularında gelir ve hiç açılmadan paketleme yapılarak kargoya teslim edilir. Yapacağınız kontrol sonucunda ürün paket içeriğinde bir eksik ya da hata olduğu takdirde, kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatmanız gerekir. Bu işlemin ardından dilerseniz ürünü teslim alabilir, sadece tutanakla birlikte bize başvuruda bulunabilirsiniz.

Paket içeriğindeki eksik ya da hata olduğunu teslimat sonrasında fark ederseniz, tutanak olmadan da Banyocu’ya başvuru yapabilirsiniz. Böyle bir durumda, konuyla ilgili gerekli kayıtlar alınıp işlemleriniz hemen başlatılır. Siparişinizdeki eksik parça hakkında kategori departmanı ve tedarikçi firmayla iletişime geçilir. Kayıt altına alınan eksik parça firmadan temin edilir ve adresinize teslim edilmek üzere kargoya verilir.

Stok kodlamasında yaşanan bir hata nedeniyle farklı bir ürün gönderilmişse öncelikle sizden özür dileriz. Değişim işleminin yapılabilmesi için bizimle [email protected] irtibata geçiniz.

Türkiye sınırları içindeki siparişlerinizin gönderimi için anlaşmalı kargo şirketimizi seçebilirsiniz. Kargo ücreti gönderi ili, siparişin desi/hacim toplamı ve seçilen kargo firmasına göre değişkenlik gösterir.