Kargo / Teslimat bilgileri

Öncelikle sitemiz üzerinde verdiğiniz siparişinizin tüm adımlarını dilediğiniz zaman “Sipariş Takip” sekmesinden takip edebilirsiniz.

Siparişleriniz neticesinde oluşan kargo ücreti, ödeme kısmında size belirtilen oranda siparişinize yansıtılmaktadır. Belli dönemlerde ve/veya belli sipariş tutarları üzerinde kargonun ücretsiz olarak gerçekleştirilmesi uygulaması tamamen Banyocu.com.tr’nin insiyatifindedir. Söz konusu belirtilen tutarların üzerinde veya ücretsiz kargo uygulamalarının öncesinde/sonrasında oluşturulan siparişlerde Banyocu.com.tr mesuliyet kabul etmez.

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişleriniz, anlaşmalı kargo şirketleri veya iş ortaklarımız tarafından en geç 30 iş gününde Türkiye sınırları içerisinde bulunan adresinize kadar teslim edilmektedir. Burada teslim süresi aslında siparişinizin bilgilerinde yer alan tedarik süresinde olup büyük yerleşim yerleri haricinde kalan ilçe, belde vb. yerleşim yerlerine kargo şirketlerinin haftanın belli günleri sevkiyatları olabilmektedir, bu gibi durumlarda yaşanabilecek gecikmelerde Banyocu.com.tr mesuliyet kabul etmez. Ayrıca birçok kargo firması Türkiye genelinde bulunan köylere teslimat yapmamakta, yapıldığı takdirde ilave ücret talep etmektedir. Bu durumlarda oluşabilecek ilave ücretler alıcıya aittir.
Belirtmiş olduğunuz adreste bulunamamanız durumunda, paketiniz kargo görevlisi tarafından şube detaylarını da bulabileceğiniz bir not bırakılarak en yakın şubeye geri götürülmektedir. 3 gün içerisinde söz konusu şubeden paketinizi teslim alabilirsiniz. Bu süre zarfında da teslim alınmayan kargolar Banyocu.com.tr ‘ye geri gönderilmektedir.

Kargonuz size ulaşamadığı takdirde tarafımıza geri gönderilen siparişiniz tarafımıza Müşteri Hizmetleri üzerinden ulaşarak isim – soy isim, adres ve telefon bilgilerinizi teyit edebilir  ve ücreti iadeniz ile ilgili bilgi alabilirsiniz. Sitemizde ürün değişimi ve yeniden gönderim işlemi yapılmamaktadır.

Kargonuzun yanlış bir adrese gitme olasılığında, gerekli işlem tarafımızdan yapılmaktadır. Banyocu.com.tr üzerinden yaptığınız alışverişlerde tarafımıza ilettiğiniz adres bilgileriniz hiçbir değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasına aktarılmaktadır. Burada oluşabilecek yanlışlıklar, yanlış adrese gerçekleştirilen gönderimler Banyocu.com.tr ‘ye bağlı bir seçim değildir. Yanlış adrese gönderim söz konusu ise, bu durumu bize e-mail yoluyla bildirdiğinizde, konu tarafımızca kargo firmasına aktarılır ve gerekli yönlendirme işlemini kısa sürede yapılması sağlanır.

Kargoda olan siparişlerinizde adres ve/veya alıcı ismi değişikliği gerçekleştirilebilmektedir. Kargoya teslimatı gerçekleştirilen siparişlerinizin, teslimat adresi değişikliği ve/veya alıcı ismi değişikliği kargo şirketine tarafımızdan iletilmekte olup, bu tür değişikliklerde teslimat için ilave sürece gereksinim duyulabilmektedir. Teslimat adresi/alıcı adı değişiklik talepleriniz sadece üyeliğinizin bulunduğu e-mail adresi üzerinden tarafımıza iletilen mail aracılığı ile gerçekleştirilebilmektedir.

Siparişe ait faturalar kargo ile birlikte gönderilmektedir. Siparişinize ait faturalarınız yasal olarak paketinizin dış yüzeyinde bulunması gerekmektedir, bu sebepten dolayı faturanız siparişleriniz ile birlikte gönderilmektedir. Hediye olarak gönderimini gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz alıcıya sevk irsaliyesi ile gönderilmekte olup, fatura size ayrıca ulaştırılmaktadır. Sipariş esnasında ilgili bölümlerde işaretlediğiniz takdirde fatura ile teslimat adreslerinizi farklı adresler olarak belirtebilirsiniz. Ayrıca hediye sipariş gönderiminde alıcıya sevk irsaliyesi ile teslimat yapılmakta olup, fatura ayrıca belirtilen adrese gönderilmektedir.

Sitemiz üzerinden gönderilen her türlü siparişleriniz, faturası ve/veya sevk irsaliyesi ile birlikte sevkiyata hazırlanır ve kargoya teslim edilir. Yasal olarak paketinizin dış yüzeyinde bulunması gereken faturanız/sevk irsaliyeniz herhangi bir nedenle siparişiniz ile birlikte gelmediği takdirde, kargo görevlisine fatura isteğinizi/talebinizi iletebilir, talebinize rağmen fatura yine de size teslim edilemiyorsa, faturanız için tutanak hazırlatabilirsiniz. Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde de en kısa sürede tarafınıza faturanızın aslı ya da ”aslı gibidir” kaşeli bir kopyasını adresinize gönderilmektedir.

Kargo paketinizin size teslimi esnasında pakette herhangi bir deformasyon, kusur mevcut ise, kargo teslim formunu imzalamadan önce kargo görevlisinin yanında kargo paketinizi açarak kutu içerisindeki ürününüzün fiziki durumunu kontrol ediniz. Kutunun içerisinde bulunan ürününüz bir şekilde zarar görmüşse, ürünü teslim almayıp kargo görevlisine iade ediniz ve mutlaka kargo hasar tutanağı hazırlatınız. Şayet ürününüzün o an için gönderimi mümkün değilse tarafınıza ücretiniz iade edilmemektedir. Aynı şekilde kargo paketinizin size teslimi sırasında, kargo teslim tutanağını imzalamadan önce yapacağınız kontrolde, size ait olmayan, talebiniz olmayan bir ürünün teslimatı gerçekleştirildiğinde, kargoyu teslim almayarak kargo görevlisine iade ediniz. Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde, gerekli kontroller yapılarak, iade edilen ürün tarafımıza ulaştıktan sonra doğru ürün gönderimi gerçekleştirilecektir.

Siparişinizin size ulaşmaması durumunda siparişiniz esnasında vermiş olduğunuz bilgilerin doğruluğunu kontrol edebilir, siparişinizin sitemiz üzerinden konumunu takip edebilirsiniz. Verilen tüm doğru bilgilere rağmen siparişinizin farklı bir adrese gönderimi söz konusu ise, konuyu Müşteri Hizmetleri aracılığıyla bize bildirmenizi rica ederiz. Tarafımızca, konu kargo şirketi ile görüşülecek, siparişinizin teslimatı sağlanacaktır.